Często zdarza się, że na przykład aplikacja Outlook i część interfejsu jest w języku polskim, a inne aplikacje jak Word, Excel lub PowerPoint są w języku angielskim.
Domyślne ustawienia języka aplikacji Microsoft 365, w zależności od jej rodzaju, znajdują się w różnych miejscach.
Aplikacje Word, Excel, PowerPoint oraz wszystkie, które przechowują dane w plikach, mają domyślny język miejsca, w którym przechowują te pliki. Aplikacje 365 automatycznie zapisują pliki w usłudze OneDrive, stąd miejscem gdzie powinieneś zmienić domyślny język jest właśnie OneDrive.
Aby zmienić język aplikacji Word, Excel, PowerPoint i innych, przejdź do OneDrive
W górnym prawym rogu, obok menu użytkownika znajduje się ikona koła zębatego. Kliknij w nią a następnie wybierz pozycję „OneDrive settings”.
Pojawi się panel ustawień. Wybierz „More Settings” a następnie „Regional settings”
W panelu „Regional Settings” zmień „Time zone”, „Locale” oraz „Sort order” zgodnie z poniższym przykładem
Wróć do ustawień strony wybierając „Site Settings”
Następnie wybierz „Language settings”
Wybierz „Show advanced settings”
i zaznacz „Polish”
U dołu strony włącz „Overwrite translations”
i wciśnij „Save”.
Po tej operacji powinieneś ujrzeć tekst w języku polskim
Wszystkie aplikacje powinny już być wyświetlane w języku polskim. Musisz pamiętać o tym, że jest to bardzo złożony system i czas propagacji ustawień języka może być wydłużony (maksymalny czas propagacji ustawień to 24h).