HelpDesk

Co to jest HelpDesk?

HelpDesk jest to system pomocy, który usprawnia planowanie i podejmowanie działań dotyczących utrzymania oraz rozwoju infrastruktury technicznej w naszej szkole.

Ogólnie mówiąc helpdesk (ang. biuro pomocy) to z reguły część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób), która przyjmuje zgłoszenia od pracowników oraz monitoruje ich rozwiązywanie.

Obecnie systemy helpdesk służą do rozwiązywania różnych problemów w różnych dziedzinach (sprawy kadrowe, księgowe, informatyczne, organizacyjne itp). Dzięki specjalistycznemu oprogramowaniu problemy mogą być monitorowane i rozwiązywane. Dzięki historii zgłoszeń, pojawiające się często te same problemy mogą być analizowane w taki sposób aby można je było wyeliminować.

Zaktualizowany system HelpDesk znajduje się pod adresem https://pomoc.tischner.edu.pl

 

Kliknij tutaj aby zalogować się do systemu HelpDesk