Konwersacja w trakcie obsługi zgłoszenia
W trakcie obsługi zgłoszenia może się zdarzyć, że potrzeba dodatkowych informacji aby rozwiązać problem.
Pytania bądź odpowiedzi można przesyłać w formie wiadomości
Aby wysłać wiadomość należy wejść do listy zgłoszeń
następnie wybrać interesujące nas zgłoszenie
W obsłudze zgłoszenia wybrać WIADOMOŚĆ
Po wybraniu opcji wiadomość można dodać swój komentarz do aktualnego zgłoszenia, przeprowadzić konwersację z obsługą lub dołączyć dodatkowe dokumenty
Zamykanie zgłoszenia
Po otrzymaniu rozwiązania problemu, na liście statusów zgłoszeń, w pozycji ROZWIĄZANE pojawi się nowa liczba zgłoszeń:
Aby przeczytać odpowiedź należy wejść w rozwiązane zgłoszenie
Po przeczytaniu rozwiązania można zatwierdzić rozwiązanie wybierając ZATWIERDŹ ROZWIĄZANIE, bądź jeśli problem nie został rozwiązany wybrać ODRZUĆ ROZWIĄZANIE i dołączyć komentarz.
Po zatwierdzeniu rozwiązania zgłoszenie zostanie ZAMKNIĘTE.
UWAGA!
Bardzo proszę zgłoszenia, które zostały rozwiązane zamykać w ten sposób, gdyż to bardzo ułatwi obsługę panelu pomocy.